Før du kan begynde at handle i pointshoppen, skal du vælge din Favoritbutik.
Dette gøres på din profilside.

Gå til Min Profil
Gå til Kop & Kande Shop

Spørgsmål og svar

SPØRGSMÅL & SVAR

Du finder Klub Kop og Kandes medlemsbetingelser HER

Du finder vilkår/betingelser for Klub Kop & Kandes rabatkuponer HER

 

Velkommen til Klub Kop & Kande,

Her har vi listet nogle af de spørgsmål, vi oftest støder på. Finder du ikke det du søger, er du altid velkommen til at kontakte os via kontaktformularen.

MEDLEMSSKABET

1. Hvordan bliver jeg medlem?
Du kan enten bede om at blive oprettet i din lokale Kop & Kande, så får du kortet udleveret med det samme.

Eller du kan oprette dig på www.klubkopogkande.dk. Klik på ”opret medlemskab” og indtast din e-mail adresse – så skal du blot huske at afhente dit kort i din lokale Kop & Kande butik.

Når du er oprettet, modtager du en mail med et link der bekræfter din tilmelding. Man kan ikke blive medlem uden en e-mailadresse.

2. Jeg modtager ikke nogen mail efter oprettelsen – hvad skal jeg gøre?
Du skal sende en mail til kundeservice@klubkopogkande.dk eller henvende dig via kontaktformularen på Klub Kop & Kande, og angive hvilken mailadresse du har oprettet medlemskab på samt eventuelt dit klubkortnummer, som du finder på bagsiden af kortet ( 13 cifre).

3. Jeg kan ikke logge på min profil – hvorfor?
Måske er der sket en tastefejl i din oprettelse. Send en mail til kundeservice@klubkopogkande.dk og opgiv hvilken mail din profil bør være oprettet på, samt nummeret på dit klubkort.

4 Hvordan finder jeg min profil?
Du logger på Klub Kop & Kande på www.klubkopogkande.dk. Indtast den e-mailadresse du er oprettet med samt dit kodeord og tryk på ”Log ind”.

5. Jeg har glemt mit kodeord – hvad gør jeg?
På Klub Kop & Kandes forside trykker du på ”Glemt dit kodeord?”. Herefter får du tilsendt en mail med et link, hvor du får mulighed for selv at vælge dit kodeord. Denne funktion kan også bruges, hvis du blot ønsker at ændre dit kodeord.

6. Hvordan ændrer jeg mine personlige oplysninger?
Du logger på din profil i Klub Kop & Kande – og under menupunktet ”MIN PROFIL” har du mulighed for at ændre dit kodeord, din mailadresse og alle personlige oplysninger samt dit valg af butik. Husk at vælge din favoritbutik – så bliver du også opdateret på lokale arrangementer.

7. Jeg har mistet mit kort, hvad gør jeg?
Du henvender dig i nærmeste Kop & Kande, og beder dem udbytte dit kort. Derved overføres point fra det gamle til det nye.

8. Hvordan melder jeg mig ud af Klub Kop & Kande?
Du sender en mail til kundeservice@klubkopogkande.dk – husk at opgive dit klubkortnummer. Ved udmeldelse mister du eventuelt opsparede point.


POINT

1. Hvordan optjener jeg point?
Du optjener point på alle varekøb, der registreres på dit klubkort, undtagen på gavekort. Du optjener 1 point for hvor kr. 20,- du handler for.

2. Hvor kan jeg følge med i mine point?
Når du logger på din profil i Klub Kop & Kande, finder du en sort ramme i toppen af skærmbilledet. Her står dit samlede antal point. Vore systemer synkroniserer om natten, så du kan først se dine point på din profil, dagen efter du har handlet.

3. Optjener jeg point når jeg handler i webshoppen?
Ja – det gør du. Du skal opgive samme mailadresse, som dit klubkort/profil er oprettet på, så får du automatisk point.

4. Jeg glemte at vise mit klubkort under købet, kan jeg efterregistrere mine point?
Nej – det kan desværre ikke lade sig gøre. Kortet skal være scannet inden betalingen gennemføres, for vi kan registrere dine point.

5. Bliver mine point forældet?
De optjente point har en gyldighed på løbende 3 år fra det tidspunkt, hvor det pointgivende køb blev foretaget. Gældende fra 1. marts 2016  har de optjente point en løbetid på 2 år, fra det tidspunkt, hvor det pointgivende køb blev foretaget. Du bliver adviseret pr. mail inden dine point udløber.


E-KVITTERING

1. Hvor finder jeg mine kvitteringer?
Når du er logget på din profil i Klub Kop & Kande, finder du e-kvittering i menuen i venstre side af skærmen, lige under Klub Kop & Kande logoet.

2. Hvad skal jeg gøre for mine kvitteringer bliver gemt?
Ingenting. Dine kvitteringer og reklamationsbeviser gemmes helt automatisk på din kundeklubprofil når du:
- benytter dit medlemskort i forbindelse med køb i en Kop & Kande butik. 
- handler på vores webshop og bruger den mailadresse, du er oprettet med i Klub Kop & Kande. 
Du kan finde dine kvitteringer fra og med den 18. november 2014. Du kan også se, hvor mange point, du har optjent pr. køb.
I din samlede pointsaldo øverst til højre, er naturligvis også medregnet point på køb foretaget før den 18. november 2014.


POINT


1. Hvordan bruger jeg mine optjente point?
På Klub Kop & Kande kan du indløse dine optjente point til Klub Kop & Kande rabatkuponer.

En Klub Kop & Kande rabatkupon kan bruges som hel eller delvis betaling næste gang du handler i din lokale butik eller på www.kop-kande.dk.

Du bestemmer selv, hvor mange point du ønsker at indløse pr. rabatkupon. Du skal dog mindst have optjent 100 point for at købe en rabatkupon. Hvert optjent point har en værdi af 0,50 kr. Rabatkuponen sendes til dig på den e-mailadresse, dit klubmedlemsskab er oprettet med.

Inden du indløser dine point til en rabatkupon, anbefaler vi, at du grundigt gennemlæser vilkårene for brug af Kop & Kandes rabatkuponer HER.

2. Kan jeg fortryde indløsning af point til en rabatkupon?
Ja – du har 14 dages fortrydelsesret på indløsning af point til en Klub Kop & Kande rabatkupon regnet fra den dato, rabatkuponen er udstedt.

Skulle du ønske at fortryde, skal du give meddelelse herom pr. e-mail til kundeservice@klubkopogkande.dk inden fortrydelsesfristen udløber.

Du kan ikke fortryde en rabatkupon, du allerede har brugt i forbindelse med betaling i butik eller på webshop.

 

Du er altid meget velkommen til at kontakte os via kontaktformularen